Sabtu, September 27

Kad Raya Aku.

Alhamdulillah... akhirnye sempat juga aku "posting"kan kad raya aku yang aku "reka" untuk anda semua. sebenarnya, klu nak di ikutkan, aku mungkin x sempat nak membuat kad raya dalam masa 1 minggu ni kerana sibuk nak siapkan mini projek. tp, entah bagaimana lecturer topek yang mengajar modul "desktop publisher" menyuruh kiteorang buat kad raya sebagai "lab 5" kiteorang. dengan menggunakan "Adobe Illustrator dan Gabungan Adobe Photoshop, beginilah hasil kad raya yang dapat aku hasilkan.




kepada pelawat blog topek, tiada apa yang "bisa" topek berikan selain dari kad raya ni. harap anda semua sudi untuk menerima pemberian "kad raya" topek yang tidak seberapa ini pada anda.

nak berpantun jawa jap...

"ngodok kupat nang esor ondo,
ngudet jenang dino royo,
jolok ngapuro seng ekeh - ekeh
dino puro yo..."


Di kesempatan ini juga, topek ingin mohon maaf andainya kalau topek ada buat salah atau terkasar bahasa pada anda semua. topek mintak maaf.
dan pada ucapan ini juga, topek ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kepada semua rakan - rakan, cikgu - cikgu, lecturer, sanak saudara, rakan blog, warga msjbox dan seluruhnya.

Update!!

bagi Kad raya, Dapat Kad raya lagi :



dan ini pula dari kak shay...


Dari Kak Shayz

Thanx semua sebab bagi kad raya ni. :D

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie