Isnin, Jun 16

layan!

Bila Diri Disayangi

Terdengar bisikan mesra
Kalimah keramat bermentara
Bermulanya siang berakhir malam ku
Tak akan ku jemu menyebut namamu

Tiada batasan waktu
Tiada tempat mu tertentu
Di gunung di lembah, di darat, di air
Siapa pun hamba, keikhlasan doa, keagungan
Kasih merubah takdir

Bila ku sedari diri disayangi
Langkah kaki ini semakin berani
Bila terkeliru ku ucap namamu, terasa diriku
Kembali dipandu

Engkau pertama, tiada akhirnya
Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya
Izinkahlah aku menumpang di sini
Di bawah naungan kasih dan sayang mu
Ku berserah diri

p/s : sebenarnya ada kisah di sebalik lagu ni... tp malas la nak cerita. layan jer. :p

2 ulasan:

Ted on 9:52 PTG berkata...

ko tahu tak?lagu ni lagu universiti darul iman, terengganu tau..

topek on 10:12 PTG berkata...

eh!! setahu topek kan, ni lagu UK's tau. dah lama da lagu ni... zaman 80an lagi. topek memang minat lagu ni.
cam ne lak ted leh cakap ni lagu U darul iman??

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie