Isnin, Jun 30

Realistic rainbow

Selalunya agak sukar kita hendak melihat pelangi. ia selalu muncul apabila hujan telah "selesai" turun. itu baru nak tengok, belum lagi nak ambik gambar dengan pelangi. kan tu payah namanya. hari ni topek sekali lagi ingin kongsikan tutorial topek pada anda semua. terimalah... "Realistic Rainbow"



amacam?? lawa x?? dengan tutorial kali ni, korang dah x payah bersusah - susah lagi nak ambik gambar pelangi sebab korang sendiri pun boleh cipta pelangi sendiri. hehehe.... ikuti step - step tutorial ini di bawah :



selamat mencuba!!.

7 ulasan:

Am on 3:37 PTG berkata...

cantik pic tu, Am pun nak belajar buat nanti hehehe

Am on 3:43 PTG berkata...

Topek, ingat boleh dl programnya tapi yg ada picnya sahaja. Macam mana nak dl programnya

topek on 4:18 PTG berkata...

program?? program ape abg am?? tutorialnye ka?? klu tutorial nye.. ada la abg am. abg am x tgk sampai bawah kot. nti topek kasi link tutorialnye yerk. :D

Am on 4:22 PTG berkata...

ok

topek on 5:03 PTG berkata...

topek dah pun sentkan link tutorial tu.. hrap berseronok dapat cipta pelangi sendiri :D

Encik KhaL on 5:28 PTG berkata...

cewahh...dah tahap otai dah ni. nak suruh topek buat tutorial camna nak bujurkan bingkai gambor.

topek on 5:51 PTG berkata...

bujurkan bingkai gambar?? biase orang buat petak jer. nti topek try wat. klu jadi, insyaAllah nti topek postkan :D

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie