Ahad, Jun 15

malam dinner (cerita lama)

Kenangan yang x dapat di lupakan masa sem 1 topek. gamba ni di ambil masa hari jabatan topek iaitu JIT. ni la antara budak2 lelaki kelas topek yang boleh di kira dengan jari (sikit la maknanye).




in this pic :Botex_sawi , Aiman (function), asnawi b asmuni, din search, gorgeous (topek), casanovaa (zaki), tokehh CC, ayie, budak kelas lain~, genius yg suke tido, Sobery~~~~xD, acit a.k.a Ibrahim pendek..hahaha


saja topek postkan gamba ni sebab nak buat kenangan masa sem 1. so, bile member2 nak tgk, bleh la lawat ke sini.

p/s :kepada rakan2 sekelas dengan aku, klu korang nak tengok gamba korang kat internet, meh la ke blog aku. aku dah postkan.

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie