Rabu, Julai 2

al-kisah (5)

Malam tadi topek x boleh nak tido, sampai kul 12.30pg pun x boleh nak tido gak. so, topek pun on komputer buat kerja - kerja "adobe." sangat sunyi malam tadi.. yang kedengaran hanya bunyi cengkerik jer.. pergh!! aman.

malam tadi saja la topek edit gambar topek dengan adobe, main "belasah" jer buat.. tgk segala function yang ada... sume topek gune, agak2 x lawa gambarnya, topek "back or Ctrl + Z" balik. edit punye edit, tengok - tengok gambarnya dah jadi cam ni...

dari gambar yang asal :



setelah di edit dalam photoshop :



beginilah hasilnya... amacam?? lawa x?? boleh jadi kartunis ni... muehehehe. :D

update!!


lagu baru di blog topek :

Cranberries - Animal instict.mp3 (layan!!)

6 ulasan:

Encik KhaL on 5:27 PTG berkata...

banyaknyer spammer topek :D

berto xxx on 5:28 PTG berkata...

Having fun reading of your blog.


berto xxx

topek on 5:40 PTG berkata...

awat banyak nyo spammer ni!! argh!! x sukenye... huhu..

hans on 6:46 PTG berkata...

cantik..
edit pic aku
huhu3

hans on 6:47 PTG berkata...

cantik..
edit pic aku
huhu3

topek on 5:20 PTG berkata...

huhu... topek x rajin la nak edit2 gambar orang ni... gambar tu pun topek buat saje suke2 masa wat tutorial. :D

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie