Khamis, Julai 3

mari buat frame gambar sendiri

Jika kita mempunyai gambar - gambar yang menarik, ataupun gambar kenangan, pastinya kita akan "frame"kan ia dan letak di almari, rak dan di mana - mana lagi untuk tontonan umum. betul x?? kali ni, korang dah x perlu bazirkan duit beli "frame" sebab dalam tutorial kali ni, kita akan buat frame. :D




ni gambar topek dengan kawan2 topek masa semesta satu dulu.
dah pun topek "frame"kannya. :D

download tutorial di sini.


p/s: lepas ni dah x payah pergi ke kedai bingkai gambar untuk beli sebab dah boleh cipta bingkai gambar sendiri melalui adobe!

selamat mencuba. :D

4 ulasan:

KhaL on 6:31 PTG berkata...

kalau nak bujurkan bahagian tepi pic camna? xnak nampak 4 segi sangat

umi_e on 7:59 PG berkata...

salam... Thanks dinda! Kak e akan cuba, pasni gambar n3 kak e bolehlah berbingkai eeekkkk :-*

topek on 11:23 PG berkata...

khal : nti topek try buat... klu jadi topek bgtau yerk :D

umi_e : hehe... cube la.. nti semua gambar kucing2 akak, akak boleh framekan. :D

hayathafiz on 3:22 PTG berkata...

mana nk carik kayu frame? ada tempat yg murah?

 

Mengenai Saya

Foto Saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie