Khamis, Oktober 9

Beraya Ke Perak

Masuk kali ni, dah 6 kali la aku pergi ke Perak. Tapi 5 kali yang sebelumnya tu, aku pergi kerana ada beberapa urusan. Tu pun pergi dengan kawan. Kali ini, dengan "berani"nya aku menjejakkan kaki sendirian pergi ke Perak untuk beraya ke rumah PajELi... "rempit" la katakan... muehehe...

Berdasarkan peta yang di lukis oleh PajELi, aku telah mencari peta yang sebenar menggunakan Google Map. dan inilah hasilnya.


View Larger Map


Harap2 ianya betul la ye PajELi oi... Kg. ko tu yang menghala ke Sungai Sumun tu yerk??

2 ulasan:

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] on 3:55 PTG berkata...

huhuuh.. btul tp tu dah jauh ke depn.. amik short cut jer.... simpang yg ko ckp tu Batu 16 klu ko zoom lg ko leh nmpk....

Jln yg plg dekat kat Batu 13...

Topek on 3:37 PTG berkata...

owh... gitu... tgk la nti esok... klu ada ape2 nti, aku call ko la. :D

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie