Ahad, Oktober 12

Beraya Lagi!!

Semalam aku berkesempatan pergi ke perak (area Sungai Sumun) untuk berjumpa dengan pajeli. Penat juga la semalam. perjalanan yang memakan masa 45 minit ke sana telah membuatkan ku merasa ingin bertolak awal seawal jam 7.30 pagi dari Tanjong Karang.



Frist time topek jumpe pajeli, bleh tahan gak dia ni, hehe... baru jumpa rasa macam dah lama kenal jer. macam kawan sekolah lama plak, hahahaha... "Pertemuan" Kami di Perak bermula di kilang koko (tempat pajeli tunggu). sesampainya aku di sana, pajeli membawa aku ke rumahnya yang agak "dalam" sedikit tempatnya.



Ni la Pajeli (Tuan Punye Rumah "open house")


Kek ni Pajeli yang buat, (kata ibunya)


Wah!! dahsyat juga member blog aku yg sorang ni, pandai masak Kek. aku sendiri pun x reti masak kek... (x de pengalaman masak kek pun... selalu beli jer)

Ok la... malas nak berita panjang. Untuk tgk lebih Gambar2 ni, topek dah pun sediakan satu album (khas utk pajeli)

3 ulasan:

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] on 9:25 PTG berkata...

alamak ade gmbr aku lak.. huk3.. mekasih topek sbb sudi dtg...

ameksih gak sbb msukkn gmbr kat blog... aku dah save gmbr yang ko kasi...

Bro Framestone on 9:55 PTG berkata...

lepas nie dtg plk rumah aku kat tg malim ek..dulu de ramai mbe kat sg sumun tue...tp dah bertahun xjumpe..enth ingt ke x

ILA on 11:39 PTG berkata...

Ohooo..tu kek coklat oat kalau tak silap..ermm..tolong mintakan resepi kat fazli tu ekk...:p

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie