Sabtu, Oktober 25

Masalah

Sepanjang ketiadaan aku di "rumah" ku ini, dah bnayak perkara yang aku lihat banyak berubah. yang paling ketara adalah Blog member2 yang dah bertukar layout. sumenya cantik2 belaka. Pada mulanya aku ingt salah masuk Blog tadi. seb baik la "betul" ownernya... hihi... kelakar plak. Kalau la silap bagi mesej tadi. fuh!! malu den... hehehe

tu cerita blog orang, dan pada blog aku ni, aisehmen... ada jer prob. yang mostly buat masalah, banner la.. adeh!! maleh plak aku nak upload byk2 kali ni.. maklumlah... filenya berformatkan [(dot) swf] ataupun File Flash. susah nak cari website yg sediakan perkhidmatan upload file ber dot swf ni... maaf diatas kesulitan yang berlaku pada blog ni. topek akan cuba sedaya upaya untuk carikan "solution" bagi perkara ni. kalau x dapat dalam bulan ni, maybe bulan 12 nti baru topek akan "repair"kannya. sementara itu, topek akan berbalik kepada banner lama topek yang berformat dot JPEG.

kepada yang dah ambil button link topek, tapi putih jer button tu.. topek mintak maaf sgt2... topek akan cari solution macam mana nak bagi bende tu kekal or bertahan lama skit kat Internet ni. nak buat keje sekaligus memang x boleh sebab topek x selalu on9. tp dari semasa ke semasa topek akan cuba sedaya upaya bagi mengatasi masalah yang terjadi ni.

p/s : terlupa pula... terima kasih kepada yang wish birthday topek 13 okt yang lalu.

salam kemaafan
-topek-

Report : Technical problem

Update!!


Baru sebentar tadi aku mencari punca masalah kenapa banner dan button link aku bermasalah... dan aku telahpun ketemui masalah yang timbul.

Problem :

Bila aku "jejaki" balik website yang aku upload file banner dan button link aku tu, rupanya dia telahpun "menamat"kan perkhidmatannya di dunia maya ni. bermakna... sume gambar2 yang kita upload tu akan terminate secara automatik la kerana website tu telah pun di"hapus"kan.

So, Dapatlah aku buat kesimpulannya bahawa... aku kena la cari website yg lain utk upload file2 flash aku tu..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hihi..

ada maksud tersurat ker nie?


ke tiada idea nk mulakan huruf pertama? huhu

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie