Sabtu, Disember 6

Berat!!

Geram rasanya bile blog sendiri "berat" nak masuk. bile fikir2 balik, ape punca benda ni berlaku?? ku berfikir sejenak "dulu, blog aku ni x de seberat ni. kenapa yerk??" topek mula mencari masalah tu... nak kata dari gambar, x mungkin... sebab aku pernah gak tepek gambar banyak2 kat sini. ok jer... server low?? erm... barangkali... tp aku tgk orang len laju jer layan myspace.

So, dari situ topek dah mula syak pada file award flash ni. "bende ni ke yang buat page aku jadi berat yerk??" ku berfikir... setelah terima "aduan & komen" dari rakan2, aku dengan rela hatinye mendelete award yang ku buat sendiri tu. walaupun dengan hasil titik peluh yang x tido malamnya kerana menyiapkan award tu... aku terpaksa akur kerana x ingin lagi "membebani" blog aku ni.

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie