Rabu, Disember 24

Demam

Hari pertama dalam minggu ni aku telah diserang penyakit demam panas. So, segala kerja - kerja yang sepatutnya aku lakukan dalam minggu ni, terpaksa aku hentikan untuk sementara waktu. Banyak benda yang seharusnya aku uruskan untuk minggu ni. Sementara masih ada cuti ini, baik aku selesaikannya. bila dah praktikal, dah susah plak nak mintak cuti.

Alhamdulillah, hari ni aku sudah mula "pulih" dari demamku ini. Walaupun badan ni "rasa" kurang sihat, tetapi... aku kuatkan juga semangatku (mental) untuk update blog ni. takkan nak mengalah dengan demam ni.lagipun, tinggal beberapa hari sahaja lagi kita akan meninggalkan tahun 2008 ni. so, biarlah ada "hasil" dari tahun 2008 ni. hehehe.. :D

7 ulasan:

Cikgu Ije on 11:00 PTG berkata...

get well soon! take good care ye bro!

Topek on 1:10 PTG berkata...

thanx... :D

Keri AlHaj on 4:03 PTG berkata...

rajin-rajin makan ubat tau.... moga cepat baikkk...

Tanpa Nama berkata...

thaniah pek coz sem depan dah praktikal.... semoga semua berjalan lancar n ko sehat2 selalu... -peace-

Tanpa Nama berkata...

thanx bro chime & matju.. :D

Unknown on 12:32 PTG berkata...

makan ubat dik..
moga cepat sembuh,

Topek on 12:55 PTG berkata...

thanx... :D

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie