Ahad, Disember 7

Kad Raya

Sebelum aku terlupa, sebenarnya aku nak ucapkan Selamat Hari Raya AidilAdha pada korang semua. jikalau ada salah dan silap, harap "burn" jer la yerk. kira 0-0 balik. hehehe... di kesempatan ini juga aku ingin memberikan kad raya aku pada korang. maybe ada yang "kenal" dengan kad raya aku ni. cumanya aku ubah beberapa perkara jer.




"kad Raya pengganti diri
tanda ingatan tulus di Hati
salam kemaafan ucapan diberi
.... " (erk, lupe lak baris ke-4 ni) hehehe...

selamat hari raya Adiladha

1 ulasan:

Cikgu Ije on 8:37 PTG berkata...

selamat menyambut aidiladha to u, too~ nk cilok ye kad raya comei itu. =D

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie