Rabu, Disember 17

Kembali

Sudah lama aku tinggalkan blog aku "keseorangan." Alhamdulillah, hari isnin lepas, selesai sudah Exam ku untuk semesta 2 ni. lega rasanya... tiada lagi tensen di tengah malam, study sampai lebam biji mata ni... sume itu dah pun berakhir untuk tahun ni.

mulai tahun hadapan (awal tahun) aku akan mula LI atau Praktikal di sini (kuala selangor) sebelum mendaftar akhir sem (sem 4) pada Julai 2009. itupun jikalau keputusan examku baik (x de yang gagal), aku boleh menjalani Praktikal dengan hati yang tenang. kalau ada yang gagal, "menganga mulut" la jawabnye... sambung satu sem (adeh!! x nak ar... harap2 x de yang gagal la).

Sekarang ni, aku boleh berikan tumpuan kepada Blogging untuk seketika. mungkin aku x dapat nak update setiap hari kerana sekarang ni bz skit (something new from me) yang sedang aku buat. hope bersabar la yerk.

6 ulasan:

Cikgu Ije on 2:56 PTG berkata...

live laugh love

Bro Framestone on 5:45 PTG berkata...

ok la Li time tgh2 study... cam bro Li pun hujung2 study nie

Tanpa Nama berkata...

Sesuatu yang baru? web project ker?

Tanpa Nama berkata...

goasop : :D

framestone : tu la pasal. tp ada syarat jugak. kene lulus dalam exam sem 2 ni.. baru leh LI.

aman : tunggu..!! :D

Tanpa Nama berkata...

Selamat kembali ya Topek...

ps: projek baik ni ya hehehe

Tanpa Nama berkata...

ya... salam juga :D

ianya masih dalam "Pembangunan" lagi. bila la agaknya nak siap. huhu...

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie