Isnin, Disember 8

Setahun Berlalu...

Hari ni, topek x tau nak cerita apa dalam entry terbaru Raya Korban tahun ni. cuma nak imbau kembali kenangan Raya AidilAdha tahun lepas yang begitu bermakna bagi topek. :D

sungguh topek tidak menyangkanya... sudah setahun berlalu kenangan beraya bersama Bro Fysal, Bro Shai, Bro Jun, Sis Ret, dan Sis Carneyz di rumah Bro Jun. Di sini la titik pertemuan dengan beberapa orang yang dulunya hanya mesej dalam blog, dan akhirnya bertemu dalam satu majlis. Semua ni mungkin topek x dapat nak merasai tanpa Bro Fysal yang mengajak topek "menemaninya" bersama. Terima kasih kat Bro Fysal.


Kenangan Bergambar Bersama




Masing2 tengah "bermenung"..


ni kisah kat rumah Bro Jun, lepas tu, gi ke Rumah Auntie Jun .Mase tu la perkenalan topek dengan Auntie Jun. sebelum ni, topek pun x kenal Auntie ni... hehehe... :D


ni la auntie jun... bersama hubby dia.


hmmm... Rindu masakan Auntie.. huhu..



Kenangan Bergambar dengan Bro Jun. hehe... :D


P/S: Semoga Kenangan ini akan berkekalan sampai bila - bila.

5 ulasan:

goasop on 5:24 PTG berkata...

topek, rendang ayam tu npk best!

Topek on 10:35 PG berkata...

tu la... auntie jun yang buat tu.. dia pun blogger gak.

Am on 11:31 PG berkata...

Kenangan memang indah Topek, bisa buat kita tersenyum dan menagis hehehe

ps: Am juga belum jumpa topek lagi ya hehehe

Framestone on 12:02 PTG berkata...

teringin gak nk join korang..tp xkesampaian la pulak

topek on 10:56 PTG berkata...

x pe... insyaAllah.. pasti dapat ketemu :D

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie