Sabtu, November 1

Anugerah Ketua Jabatan

Sebenarnya, dari minggu lepas lagi topek nak update cerita ni... tp x sempat plak. Waktu tu (kat poli) ada majlis Anugerah Ketua Jabatan (AKJ) bagi pelajar - pelajar yang dapat pointer 3.5 keatas dan topek ialah salah seorang daripadanya. rasa teruja sangat sebab ni la pertama kali topek dapat anugerah cam ni.. best!!





posing dengan scroll Anugerah



Anugerah ni adalah hasil kerja keras topek masa semesta satu yang lepas dan semesta ini baru diraikan. ibu dan bapa pun dijemput hadir untuk melihat anak2 mereka dapat anugerah ni.. huhuhu... Syukur sgt.




Dengan classmate topek yg dapat AKJ




Promote beg AKJ with scroll. hehehe..

ok la... topek malas nak upload banyak2 gambar kat sini... nak tgk album penuh klik kat sni

View photo Album

7 ulasan:

umi_e on 4:11 PTG berkata...

TAHNIAH!!!!!!

Bangganya.... kak e turut merasa bangga dan gembira dengan kejayaan Toprk menerima anugerah itu...

KEEP IT UP!

nuu_OL on 4:30 PTG berkata...

waa bestnyeeee...yg penting paper bag biru itu sangattt cantikkkk

[f]adzl[i] @K:A:W:A:N:K:U on 12:39 PG berkata...

fuhlamak... tahniah topek... !!!!

Mama Shahmi on 9:14 PG berkata...

congrat's topek..mesti happy kan..

yonna bebot =) on 1:42 PG berkata...

wahh comey and hensem adik akak ni hehe..

er nampak adik dah kurus la ;D

btw,tahiah ok

azlieJONET on 12:40 PTG berkata...

wahh..

tahniah2.. :)

i-chimera on 11:58 PTG berkata...

wowww... anugerah ketua jabatan tuuuu... tahniah dik... besh lah topek ni

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie