Ahad, November 30

Tag dan Award

Saja jalan - jalan kat blog kawan - kawan yang lama x jguk tadi, masuk blog kak elly, tengok nama topek telah di tag. seb baik la x panjang sgt tagnye. sebelum2 ni ada gak yang tag topek. tp time tu topek bz sgt. kalau on9 pun utk release tension. topek mintak maaf sgt2 pada mereka yang tag topek, tapi topek x jawab tag diorang. minggu depan topek da start exam... so doakan kejayaan topek.

ok la... tanpa membuang masa, topek jawab tag ni dan ini la jawapan dari topek:




1.Letakkan Gambar Di Atas Dalam Entri Anda.
ok... settle.

2.Nyatakan Kod Etika Blog Anda.
Kod etika? x da lagi dalam blog topek ni. cume apa yang topek harapkan pengunjung - pengujung blog topek ni menggunakan bahasa yang tidak sakitkan hati mana - mana pihak. bila kita baik, orang pun suka kat kita. betul x??

3.Tag 7 Orang Rakan Anda.
alamak... yang ni topek x dapat nak "laksanakan." minta maaf la.


update!!: topek tgk ramai yang x leh load file flash ni, susah gak yerk?? mintak maaf byk2 yang dapat nak tgk award aku ni. maybe browzer x leh load file flash ni kot. ok la... topek pun dah siapkan download link award ni untuk korang simpankanya.


p/s: boleh ke aku score dalam exam kali ini?? sama seperti yang aku score dalam semesta satu yang lepas?? huhu...

3 ulasan:

kazars on 3:12 PTG berkata...

thnks topic....
ko memg terror r..hope ko akan lebih maju dalam bidang yg ko ceburi....

Tanpa Nama berkata...

tak kuar pon flashnye.. dah setengah jam tunggu

Topek on 10:13 PTG berkata...

kazars : sama2... eh, x de la.. tu pun aku rujuk pada buku. cume kalau yang asal, award tu ada lagu. tersilap coding masa import lagu tu, sudah.. lagu lak x leh nak berhenti.
thanx for the wish :D

ien: ada la.. mungkin browzer ien x dapat nak load file flash kot. topek nye ok jer. :D

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie