Sabtu, November 8

Command Prompt

Bagi yang "pakar" dalam komputer, command prompt ni bende yang x asing lagi bagi mereka. betul x?? ni adalah contoh interface command prompt bagi windows XP.



bagi sem ni, bukan setakat command prompt Windows sahaja aku belajar, termasuk la sekali dengan command prompt bagi linux. so, sepanjang kelas "Operating System", memang x lepas la dari buat command2 ni. bagus gak sebab cara ni boleh buat sesuatu perkara dgn menggunakan command tertentu.

p/s: bagi yang pro bab command prompt ni, korang leh bantu aku x??

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

coached hosting ponens surrender telekom packing fitch variably riazme lyka debates
lolikneri havaqatsu

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie