Jumaat, November 7

ReUnion Classmate

Inilah julung kalinya aku membuat Reunion untuk Classmate aku form 5 Amanah SMK Dato' Harun pada tahun ni. Sebelum ni memang bercadang nak buat, tetapi ketika itu masing2 (kawan2) berada jauh di perantauan. So, agak sukar sedikit utk "menjemput" mereka ke Majlis Reunion.

Beberapa hari yang lepas, aku telah "contact" beberapa orang classmate aku, dan aku telah memberitahunya tentang perkara ni. diorang pun x kisah... "ON" jer. So, Senang skit keje aku. Berikut adalah "Jemputan" Reunion tersebut

Majlis Reunion 5 Amanah 08

Tempat : akan di bertahu kemudian
Lokasi : Tg. Karang, Selangor
Tarikh : -

dan aku pun dah buat satu kad jemputan khas untuk korang (kawan2) so, korang leh donload kad jemputan ni yang berformat .pdf

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie