Jumaat, November 28

Dapat Award Lagi!!

Hari ni tiada apa yang nak topek cakap dalam entry baru ni, sebab x sempat nak tulis story... online ni pun sekejap jer bagi "load" award - award yang diberikan pada topek.


ni award dari kak lawa.. thanx kak.:D kreatif ke topek?? hehehe..


dan satu lagi...



ni plak award dari kak ryan. thanx kak... :D



Terima kasih pada yang memberikan award ni pada topek. x tau nak bagi apa kat korang sumer. ada tu, ada juga la... tp tunggu la dari topek. minggu ni bz skit la pasal nak exam, so... thanx sekali lagi.

p/s:Bila aku lak nak bagi award aku kat orang ye?? huhu...

1 ulasan:

Tirai Hidup on 7:08 PTG berkata...

TQ Topek...cayang topek..

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie