Sabtu, November 29

Bina Website Sendiri

Dah lama aku idam - idamkan nak buat webiste sendiri. tapi, ilmu yang aku ada dan pengalaman "Management" yang sedikit agak sukar bagi aku nak merealisasikan impian aku. x pe la... sedikit demi sedikit aku kena blaja dari sesuatu benda yang baru. dari situ, pengalaman dan ilmu akan bertambah.



sebenarnya dah lama aku idamkan nak guna Joomla ni... nak rasa gak sesuatu benda yang baru. banyak orang cakap pakai joomla ni bagus... so, dari suggestion lecturer aku dan support dari rakan - rakan, aku cuba berjinak - jinak nak gune joomla ni.

p/s : siapa yang pernah guna joomla ni?? aku perlukan bantuan dari korang nak gune bende ni.

2 ulasan:

Unknown on 6:25 PTG berkata...

salam topek>.<
website joomla tu slalu gak pnah nmpk..
tp biasa guna freewebs la..
hurm masalah apaan itu>.<"

Topek on 6:54 PTG berkata...

masalah nak configure dia... nak gune joomla ni kene pkai hosting... tau kan?? so, nak load file2 joomla dalam hosting ni yang masalah skit.

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie