Ahad, November 16

Pokok Krismas

Siapa sangka, dengan menggunakan adobe illustrator sahaja anda mampu membuat sepohon pokok krismas yang agak cantik mengikut kreativiti anda sendiri. sebenarnya pokok krismas tu adalah salah satu lab work topek. lecturer bagi tutorial, dan kiteorang buat sendiri. ni la hasil kerja topek.


pokok krismas yang topek hasilkan gune adobe illustrator


kalau korang buat, aku percaya... korang boleh buat lebih baik dari aku punye ni. saja aku nak share gambar ni dengan korang. :D

1 ulasan:

fysal on 12:42 PG berkata...

pokok krismas..apasal ko tak buat guna objek lain..pokok ni sensetif bagi Agama ISlam..klu ko baca sejarah..apakah pokok yang membenarkan dirinya utk membakar Nabi Ibrahim AlaihiSalam..inilah pokoknya..pokok yang diagungkan oleh puak Kristian ketika meraikan perayaan ke agamaan mereka..aku sekadar menasihati berdasarkan ilmu dan ajaran orang2 alim terdahulu...

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie