Sabtu, November 15

Latihan Industri

Tinggal beberapa minggu sahaja lagi untuk semesta 2 ni berakhir dan semesta depan, aku akan menjalani latihan industri OR (LI) OR Praktikal (mana2 pun boleh). Tempat pun aku dah dapat, tinggal tunggu hari melapor diri jer. Huh!! Kurang skit beban semesta 3 ni (ye ke) sebab duk rumah, tiada lagi peraturan asrama yg perlu dipatuhi. Cuma peraturan IPT jer kene ikut. Sebab bila kita praktikal, kita membawa nama IPT tu kepada syarikat tempat kita praktikal.(kira cam duta kecil la) so, hubungan tu nak kena jaga. Biasa la tu.

Sebelum kiteorang menjalani praktikal or latihan industri, setiap seorang pelajar di bekalkan dengan buku log harian latihan industri dengan buku panduan menulis laporan latihan industri.



Buku Log dan Buku Garis Panduan menulis Buku Laporan LI





Ni la bendenya..setiap hari nak kene isi benda ni. Lecturer cakap, "buku ni ibarat diari la. Setiap hari nak kene tulis. Tulis dalam point jer. X payah panjang lebar" katanya. Ok la tu, yang merisaukan aku, cume bab menulis buku laporan. Sumenya nak kne ikut format. Salah format, buku laporan kene reject. Fuh! pedih! Nak buat bru tu yg sakit skit. Erm.. tak tau la cam ne nanti.

p/s: agak2nye nanti, macam mane la aku LI nti kan? huhu..tunggu la story dari aku.

5 ulasan:

AiE bAhRi on 6:37 PTG berkata...

salam..
tumpang lalu..
teringat kenangan masa li poly 4 thn yg lepas..mmg menyeronokkan..
gud luck!!

Topek on 8:48 PTG berkata...

dulu blaja poli gak ke?? sekarang ni dah keje ke??

AiE bAhRi on 9:04 PTG berkata...

pas grad poly keje setahun n sambung degree di utm..

Topek on 9:37 PTG berkata...

owh... bro dulu ambik kos ape??

diya on 8:58 PG berkata...

uhu. diya LI dulu wat bodo je psl buku diari tu. taip dulu. dh hbs LI baru tulis bebetul. hehe.

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie