Isnin, Mei 21

adui... peningnyer!!!


perghh!! dah masuk hari ke 6 aku macam ni. adui... perit woOOo. pening aku, sama ada nak sambung belajar atau nak kerja jer. berserabut woOo kepala otak aku ni. pasal ni jer, ye la... aku dah x dapat nak melanjutkan pelajaran ku ke IPT. kecewa betul aku dibuatnya... huhuhu... yang paling merugikan aku, aku x dapat nak isi borang IKM. tu salah satu peluang aku tapi aku dah terlepas... huhuhu...


mase tu pun aku x tahu tau yang borang tu dah keluar dah... mase tu memang sibuk aku kerja... maklum la, aku kerja kat kedai makan. mase tu pun tengah cuti sekolah bulan 3 hari tu... perghh!! memang penat giler. masuk kerja jer.... dalam pukul 5 ptg cam tu orang dah ramai memenuhi meja2 makan. bayang la... dari pukul 5 ptg... sampai ke pukul 11 malam. mak oi!! lemah longlai aku dibuatnya. bila balik rumah jer terus jer tido. bangun pagi tau2 dah pukul 1 ptg. pergh!! memang nyenyak tidur aku ni.


kalau dah macam tu tiap2 hari, macam mana aku nak uruskan sambung belajar aku. bila aku mintak cuti, tokei x bagi. ye la... musim cuti sekolah... orang mesti ramaikan. so, x de sape yang nak jaga nanti. nak x nak terpaksa jugak la. akhirnya aku sendiri melepas peluang aku nak masuk ke IKM.


dah la sekrang ni aku x tau lagi peluang2 sambung belajar ada lagi ke x. hish2, rugi betul aku mase tu. sekarang ni aku masih menunggu semakan ke politeknik. xtau la dapat atau tidak. hari ni aku pun baru jer terima borang dari kawan aku dari Johor. dia syorkan aku masuk ke IPB (institut profesional baitulmal). terima kasih aku ucapkan kepada kawan aku ni.

0 ulasan:

 

Blog Archive

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie