Khamis, Mei 31

o2 jam versi baru







lama betul aku x main game online ni... mase aku form 4 dulu rajin la.. best tau permainan ini. ianya menguji kelincahan jari2 anda ketika bermainnya. teringat dulu mase aku betul2 kemaruk main game ni dulu. ye la... dahulunya game ni kene beli e-point untuk main. sanggup aku beli point tu dengan harga rm10 dengan 100 e-point.
perghh!! memang kemaruk giler. rela aku korbankan rm10 kerana nak main game ni.tapi sekarang ini game online o2 jam ini boleh di main dengan free sahaja. cuba la.
ianya dapat membina watak yang anda suka dengan pakaian2 yang begitu cantik di susuli dengan aksesori2 yang di sediakan. tetapi kene ingat... semua barang2 tu kene beli. bukan main free jer barang2 nya.






aku msih ingat lagu2 yang terdapat di dalam game online o2 jam ni. antara lagu2 nya adalah.

brahms
v3 o2version
canon
electro fantasy
bride in dream
until you come back
recollection







lagu2 yang aku bagitau ini adalah lagu2 yang paling top la dalam o2jam. cam ne aku leh tau?? aku pernah main... aku tau la. ianya mempunyai "difficult" game iaitu easy, medium dan hard. bagi yang mula menceburi aku syorkan baik main easy dulu... sbb apabila korang masuk peringkat medium... aku rasa, x larat nanti korang nak kawal not2 lagu.


ok... untuk maklumat lanjut sila la kunjung ke website o2 jam sendiri untuk lebih keterangan

0 ulasan:

 

Blog Archive

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie