Selasa, Mei 22

huh!!... baru lega skit.


hari ni aku dapat la sedikit ketenangan dalam diri aku ni... kalau x, pening ajer memanjang. semalam petang aku saja2 la jalan2 kat sawah tempat aku ni. pergh!! memang best. dah la tenang... anginnya... fuh!! memang sempoi2 bahasa. lega rasanya dapat lihat kawasan yang tenang ni. warna hijau pada pokok padi, memnag membuatkan aku tenang jer.. bertuah betul aku duduk kat kampung ni. mase tu x de orang, aku rasa nak jerit kuat2 jer. tapi oleh sebab ada rumah orang, x jadi la aku nak jerit. kang orang tu ingat aku ni orang giler... x pasal2 nanti aku masuk hospital tanjong rambutan.


buat masa sekrang ni, leh la aku relax jap kat rumah... sekrang pun aku dah x keje dah... duk rumah jer. wat keje2 rumah. sekali sekala aku pergi ke rumah nenek aku. x de la jauh sangat. nenek aku duduk kat kg. gambut jer... agak2 dalam 6 kilometer jer dari rumah aku. apa salahnya sekali sekala ngempeng dengan nenek. tapi oleh sebab aku dah besar, nenek aku pun dah x mau dh. dia cakap "ko kan dah besar, dah bujang dah pun. x lama lagi ko nak kawen." aduh... terkene aku dengan nenek aku. umur aku baru 18 tahun. nenek aku dah cakap cam tu. adui... segan aku dibuatnye... nenek aku cakap, "kalau ada makwe, bawak la jumpe nenek." ish3... x pasal2 plak aku yang kene. jauh betul nenek aku fikir. sampai begitu sekali. adui2.


kalau ikutkan hati aku ni, macam2 boleh aku buat kalau stress ni. salah satu nye jerit la kuat2. mcam lepaskan geram. huhu... lepas tu, memang lega. kalau nak yang lebih hebat lagi... kalau stress jer. makan la puas2.. orang cakap, kalau makan banyak2 ni dpat hilangkan stress. Ai... kalau aku nak cerita pasal hilangkan stress ni memang banyak. tapi x semua orang macam aku ni. diorang ada cara masing2 tuk hilangkan stress.btol x??


dalam aku tengah tenang ni aku x leh terganggu tau. mane x nye... adik2 aku ni suke no buat bising... hish2... sabo jer la aku di buatnya... diorang ni aktif skit. so, macam2 la diorang buat. kadang2 nyanyi la... lepas tu, sibuk kacau orang. memang banyak kene sabo dengan karenah budak2 ni. ai... pening aku.

0 ulasan:

 

Blog Archive

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie