Selasa, Jun 19

aku dah capek!!! (penat la!!)


penat betul pasal malam tadi... HQ class aku abis pukul 10.45 dan aku pulang ke tanjung karang pada pukul 11 malam. tapi mase tu bukan aku terus balik ke rumah. ai... maklum la... perut pun dah berkeroncong, so aku dan kawan2 lepak la di satu kedai makan di kawasan jeram yang masih "beroperasi" lewat malam begini.


sedang aku dengan lepak2 malam tadi, kiteorang pun sembang2 kosong sambil minum teh tarik. perrghh!! malam2 cam tu memang syok layan teh tarik satu. hehe... tapi, walaupun kiteorang x de la beza sgt jarak umur, antara dalam setahun dua jer... tp kalau kiteorang berbincang pasal bisnes. wajah serius pada setiap orang terpancar. sampai nak lawak2 skit pun x berani. tu la yang terjadi malam tadi.


malam ni pula aku ada kelas lagi... kali ni kat parit 4 skinchan plak. adui... pening kepala. kalau setiap malam ada kelas.. mau x tido aku di buatnye. hehe... tp ape yang best sekali adalah time tuk makan. lepas jer kelas selalunya kiteorang akan makan dulu di salah sebuah kedai kat situ sebelum balik. selalunye kiteorang x payah keluarkan se sen pun time makan tu. al maklum la... di belanjer... rezeki... jgn di tolak... hehe... seronok betul.

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie