Jumaat, Jun 22

tag oleh chot pasal zaman kanak-kanak.


aku sebenarnya x nak cerita pasal kecil2 ni... almaklum la... aku ni kalau korang nak tengok betul2, memang lain. mungkin aku dah "bertukar" menjadi lebih hebat kot. hahaha... entah la. mase kecik2 dulu susah skit nak take pic2 ni. almaklum la... mase dulu kamera mase tu memang mahal harganya... kalau nak murah, pergi ke kedai gamba.kalau x silap aku, bapak aku pernah cakap. dulu kalau nak ambik gamba 3 keping rm 10 ringgit. bapak aku cakap cam tu la... x tau la betul ke x?? pasal memang dulu kamera pakai kodak pun, beratus2 harganya.


tp oleh kerana jiran aku dulu ada kamera, dengan berbesar hatinya take pic aku mase kecik2. nanti bila dah cuci gambanya leh la tengok sama2... terima kasih aku ucapkan kat jiran aku tu. baik sgt.


aku sedang meniarap kat atas meja. ala2 askar. hehe...

ni la gamba aku mase kecik2 dulu... comei x?? haha... muka aku agak tembam skit mase kecil. aku sendiri tgk aku punye pic mase aku kecil pun, aku sndiri ketawa... tembam betu aku mase kecil. dah besar ni lain plak.


bersama2 dengan ayahku di tepi kiri, aku di tengah2 (yg tgh minum air tu) dan abg aku.

ni plak mase aku umur... entah... aku pun x ingat mase tu. tp aku tau korang semua pandai... cuba teka umur aku mase tu. aku x ingat. kalau berdasarkan saiz badan, mungkin dalam 6 tahun cam tu la.. maaf la yerk... gambanye x berapa perfect dah... dah tergunting2 sampai jadi cam tu... entah sape punye kerja la tu. nasib masih leh tgk lagi. hehe...

2 ulasan:

.::{ uMIe }::. on 12:57 PG berkata...

alala... tomeiinya topek masa kecik... geram akak nengok.. hehe

bayi mmg kebiasaannya tembam2 topek.. tak pernah la akak nengok baby yg tak tembam nie.. :D

iEn on 11:17 PTG berkata...

waaaaaaaaaaaaa.. tomeeei toi baby tuuu ahakz!!!!

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie