Ahad, Jun 10

berakhirnya cuti sekolah...


begitu pantas masa berlalu sampaikan aku sediri pun x menyedarinya... tau2 jer hari ni adalah 10 jun 2007. cuti sekolah punye la panjang... tetapi aku x de pun aktiviti yang dapat di buat semasa cuti. duduk rumah jer... boring betul.. nak wat cam ne?? bila tiba hari sabtu dan ahad, ada jer kenduri2. bukan orang lain jugak. sendiri punya saudara la. kalau x pergi, ape pula katanya. di sebabkan itu, aku terpaksa menangguhkan family plan aku tuk gi "picnic" bersama2. huhu... sedih btol


walaupun x dapat pergi "picnic" dengan family aku, tetapi apa yang paling mengembirakan aku apabila semua adik beradik ku pulang berkumpul bersama di rumah. ha!! kan syok tu... malam tadi abang aku baru jer balik ke sini (rumahku). adalah sedikit buah tangan yang di bawanya. dia pun baru jer pulan dari majlis makan malam bersama yang di anjurkan oleh kementerian pengajian tinggi malaysia. dia membawa pulang sebuah "mug" yang ada logo KPTM.


hari ini banyak betul jiran2 aku yang buat kenduri kawen. maklum la... musim cuti sekolah.. time ni la saudara mara ramai yang balik ke desa. aku baru jer lepas pergi ni... "berkat" pun x usik lagi ni.. entah ape la isi dalamnye... walaupun aku ni dah besar... "jajan"ke, coklet ke, sume aku bedal... haha... nama jer aku ni dah besar.

5 ulasan:

aria ayumi on 11:53 PTG berkata...

err... taufik still skool? belum amek spm lg ye? *kompius*

Tanpa Nama berkata...

yup... skrg ni form 6. nape tanye?? hurm.. aria plak still blaja jgak?? kat mane??

Tanpa Nama berkata...

yup... skrg ni form 6. nape tanye?? hurm.. aria plak still blaja jgak?? kat mane??

aria ayumi on 11:12 PTG berkata...

owh.. taufik msk form 6 ye... saje tanye... huhu diya blaja kat uitm... uitm dungun... skunk cuti... tu yg aktif blogging... :D

Tanpa Nama berkata...

wah!!! jauh tu.. kat dungun. trganu kan?? owh...cuti sem yerk??

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie