Isnin, Jun 11

untitled


hari ni aku de HQ class kat PJ, tp tu kul 6 nanti... x sabar2 plak rasanya. sebab hari ni aku akan berjumpe dgn seorang doktor (bukan doktor hospital yerk). seorang pensyarah rasanya dia tu. tp tu dulu kisahnya. sekarang ni dia telah menjadi seorang yang berjaya dalam dunia usahawan.


walaupun sekrang ni aku masih lagi blaja, form 6... tp aku masih berkesempatan tuk menceburkan diriku ke dalam bidang usahawan ni. maklum la... ilmu tu penting, tanpa ilmu, gelap la duniaku. aku pun baru 1 bulan menceburkan diri di dalam bidang usahawan ni. seronok jugak la. sekarang diriku telah bergelar seorang usahawan. walaupun usiaku masih muda... x salah jika seseorang anak muda hendak menceburkan diri dalam bidang keusahawanan ni. sebab x ramai remaja sekrang yang berminat untuk jadi usahawan... betul x??


aku kira bertuah kerana saudaraku yang membawa diriku ke dalam dunia usahawan ni. aku brterima kasih sgt pada dia... semoga usaha ku dalam bidang ni akan membuahkan hasil dan dapat membantuku dan keluarga ku memperbaiki "ekonomi" keluarga ku. amin.

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie