Isnin, Jun 18

untitle.


hari ni aku ada perjumpaan yang akan di adakan di petaling jaya (PJ) la kat tempat aku kerja. HQ class. setiap minggu kene pergi. adui... dah lah jauh. aku duduk kat tg. karang. tempat kerja kat PJ. bayang la punye jauh. adui. nak buat cam ne?? pergi aje la... lagipun bukan aku seorang. aku bersama2 kawan2ku yang kini satu Office dengan aku. hehe...


kalau dulu, mase aku kerja di tempat lain (di topikana, KL) pergi ke syarikat pukul 8 malam. balik jer pukul 8 pagi. perghh!! x tido malam aku di buatnye. penat betul. tapi x kisah la sebab di punye gaji pun lumayan jugak. sapa nak bagi aku rm1ribu lebih sebulan?? kerja part time, tp income nye cam tu punya gah!! fuh.. memang berbaloi. memang kena la dengan usaha aku selama ni.


ttp kini aku telah keluar dari dunia tu dan kini aku telah memulakan langakh baru untuk aku terus maju dan berjaya satu hari kelak. aku percaya... kali ni akan membuatkan aku berjaya suatu hari nanti. hanya doa dan tawakal ku serahkan pada MU.

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie